10 smrtelných marketingových hříchů přehled
Philip Kotler
Světoznámý autor mnoha knih a úspěšný konzultant řady světových firem přibližuje nejzávažnější a nejobvyklejší chyby a omyly, které se v marketingové praxi běžně vyskytují. Od popisu nepříznivé situace postupuje k takovým doporučením, aby mohl být firemní marketing skutečným motorem úspěšného podnikání. Jako marketingový profesionál budete úspěšnější, budete-li sestavovat účinnější marketingové plány, odkrývat nové tržní příležitosti a vytvářet ziskové vztahy se zákazníky.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2004 , GradaOriginální název:
Ten Deadly Marketing Sins-Sings and Solutions, 2003
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize 10 smrtelných marketingových hříchů. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha 10 smrtelných marketingových hříchů v seznamech
v Přečtených | 4x |
v Doporučených | 1x |
v Knihotéce | 6x |
v Chystám se číst | 2x |
v Chci si koupit | 2x |
Štítky knihy
Autorovy další knížky
1998 | Marketing Management |
2007 | Moderní marketing |
2000 | Marketing podle Kotlera - Jak vytvářet a ovládnout nové trhy |
2004 | Marketing |
2003 | Marketing od A do Z |