10 smrtelných marketingových hříchů hodnocení

10 smrtelných marketingových hříchů
https://www.databazeknih.cz/img/books/69_/69620/smrtelnych-marketingovych-hrichu-69620.jpg 5 4 4

Světoznámý autor mnoha knih a úspěšný konzultant řady světových firem přibližuje nejzávažnější a nejobvyklejší chyby a omyly, které se v marketingové praxi běžně vyskytují. Od popisu nepříznivé situace postupuje k takovým doporučením, aby mohl být firemní marketing skutečným motorem úspěšného podnikání. Jako marketingový profesionál budete úspěšnější, budete-li sestavovat účinnější marketingové plány, odkrývat nové tržní příležitosti a vytvářet ziskové vztahy se zákazníky.... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: , Grada
Originální název:

Ten Deadly Marketing Sins-Sings and Solutions, 2003


více info...
5
2 x
4
2 x
3
0 x
2
0 x
1
0 x
ztráta času  
0 x

Hodnocení knihy 10 smrtelných marketingových hříchů: 90 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 4


Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.