10 smrtelných marketingových hříchů
Philip Kotler
https://www.databazeknih.cz/img/books/69_/69620/smrtelnych-marketingovych-hrichu-69620.jpg
5
4
4
Světoznámý autor mnoha knih a úspěšný konzultant řady světových firem přibližuje nejzávažnější a nejobvyklejší chyby a omyly, které se v marketingové praxi běžně vyskytují. Od popisu nepříznivé situace postupuje k takovým doporučením, aby mohl být firemní marketing skutečným motorem úspěšného podnikání. Jako marketingový profesionál budete úspěšnější, budete-li sestavovat účinnější marketingové plány, odkrývat nové tržní příležitosti a vytvářet ziskové vztahy se zákazníky.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2004 , GradaOriginální název:
Ten Deadly Marketing Sins-Sings and Solutions, 2003
více info...
Štítky knihy
Autorovy další knížky
1998 | Marketing Management |
2007 | Moderní marketing |
2000 | Marketing podle Kotlera - Jak vytvářet a ovládnout nové trhy |
2004 | Marketing |
2003 | Marketing od A do Z |