Marketing Management
Philip Kotler
Podtitul: Analýza, plánování, vyuití, kontrola Populární vysokoškolská učebnice marketingového řízení.
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 1992 , Victoria PublishingOriginální název:
Marketing management, 1994
více info...
Přidat komentář
Bible pro studenty marketingu. Najdete v ní jakékoli téma z oboru a tipy z praxe např. pro zpracování seminárek.
Úžasná učebnice, která velmi detailně provede studenty veškerou problematikou marketingu i managementu. Doporučuji rozhodně i více znalým lidem, kteří mají stále potřebu se rozvíjet. Učebnice mi velmi pomohla nejen při psaní BP, ale také v pracovním životě, kde mě velmi inspirovala.
Vzhledem k tomu, že jsem studovala marketing a kniha nám byla doporučována, tak jsem se do ní po dlouhém přemlouvání (vzhledem k její délce) pustila. A musím říct, že až tady jsem skutečně pochopila správnou podstatu marketingu vůbec. Autor uvádí v každé kapitole krásné příklady na věcech, které jsou běžně kolem nás, což mi velice pomohlo.
úžasná a jedinečná kniha pro každého, kdo se zajímá o marketing, jednu hvězdičku jsem strhla jen proto, že se jedná o toto vydání, kniha z roku 2004 už je opravdu dokonalá :-)
Autorovy další knížky
1998 | Marketing Management |
2007 | Moderní marketing |
2000 | Marketing podle Kotlera - Jak vytvářet a ovládnout nové trhy |
2004 | Marketing |
2003 | Marketing od A do Z |
Pro všechny koho zajímá marketing nebo ho studuje. Opravdu je to taková malá bible. Hodně mi pomáhala při studiu na marketingové akademii a díky ní jsem lépe vstoupila do světa marketingu i bez předchozích znalostí.