Marketing Management tempo & emoce
Philip Kotler
https://www.databazeknih.cz/img/books/13_/134325/marketing-a-management-analyza-planovani-kontrola-134325.JPG
5
12
12
Podtitul: Analýza, plánování, vyuití, kontrola Populární vysokoškolská učebnice marketingového řízení.
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 1992 , Victoria PublishingOriginální název:
Marketing management, 1994
více info...
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.
Štítky knihy
Autorovy další knížky
1998 | Marketing Management |
2007 | Moderní marketing |
2000 | Marketing podle Kotlera - Jak vytvářet a ovládnout nové trhy |
2004 | Marketing |
2003 | Marketing od A do Z |