Marketing od A do Z tempo & emoce
Philip Kotler
https://www.databazeknih.cz/img/books/26_/267350/marketing-od-a-do-z-267350.jpg
5
2
2
Cílem knihy nejvlivnějšího světového marketingového autora a poradce, která vychází souběžně s americkým/anglickým vydáním, je poskytnout marketingovým manažerům přehledné shrnutí nejdůležitějších marketingových pojmů a koncepcí, aby byli dobře připraveni na hyperkonkurenci v dnešním rychle a převratně se měnícím tržním prostředí. Ph. Kotler nově, "od A až do Z" tyto marketingové koncepce vymezuje a ukazuje, jak se v souladu se změnami tržního prostředí musí v příštích letech změnit také marketing.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2003 , Management PressOriginální název:
Marketing Insights from A to Z, 2003
více info...
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.
Autorovy další knížky
1998 | Marketing Management |
2007 | Moderní marketing |
2000 | Marketing podle Kotlera - Jak vytvářet a ovládnout nové trhy |
2004 | Marketing |
2003 | Marketing od A do Z |