Psychologie reklamy vydání

Psychologie reklamy
https://www.databazeknih.cz/img/books/52_/520905/bmid_psychologie-reklamy-yyI-520905.jpg 4 7 7

Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajících se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě. 5., rozšířené a aktualizované vydání. Autorský kolektiv: Doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. PhDr. Růžena Komárková RNDr. Jan Herzmann, CSc. Ondřej Herink.... celý text

Vydání (5)


Psychologie reklamy
Psychologie reklamy

papírová kniha 2023, Grada

ISBN: 978-80-271-3654-4


Psychologie reklamy Psychologie reklamy

ekniha 2012, Grada

ISBN: 978-80-247-7832-7 , 978-80-247-7833-4


Psychologie reklamy Psychologie reklamy

papírová kniha 2012, Grada

ISBN: 978-80-247-4005-8


Psychologie reklamy Psychologie reklamy

papírová kniha 2007, Grada

ISBN: 978-80-247-2196-5


Psychologie reklamy Psychologie reklamy

papírová kniha 2001, Grada

ISBN: 80-247-9067-X