AKul přečtené 32
Začněte s proč: Jak vůdčí osobnosti inspirují k činům
2013,
Simon Sinek
Sinek je mistrem marketingu, nebo spíše jeho vydavatelé, aneb jak z prdu udělat kuličku. Poměrně samozřejmé, intuitivní a jednoduché věci, nic objevného.
To já přesunul váš sýr
2013,
Deepak Malhotra
Výborná kniha k zamyšlení a velmi trefná kritika jiné profláknuté knihy. ;-)
Kam se poděl můj sýr?
2000,
Spencer Johnson
odpad!
Na první pohled líbivý příběh... Při druhém přečtení vás napadne: moment, tady něco nesedí. Kniha vás (asi nezamýšleně) v podstatě vede k tomu, abyste srovnali paty a krok a přizpůsobili se jakékoliv změně. Degraduje člověka na pasivního příjemce změn, místo toho, aby změny sám tvořil. Doporučuji naopak vynikající knihu "To já přesunul vás sýr" od Deepaka Malhotry.... celý text
Kraď jako umělec
2012,
Austin Kleon
Popravdě nechápu ta pozitivní hodnocení, kniha je o ničem. Nebo možná chápu... Dnes vlastně frčí povrchnost a obecné řeči. :-)
Marketing na sociálních sítích: Prosaďte se na Facebooku a Twitteru
2011,
Vojtěch Bednář
Všimnul jsem si, že autor napsal hodně knih, navíc z různých branží. Super, asi je odborníkem na hodně oblastí, každopádně marketing na sociálních sítích to není. :-)... celý text
Prodej svoje Know-How
2016,
Jan Markel
odpad!
Jedna z nejhorších odborných knih, jakou jsem kdy četl. A jedna ze tří knih, kterou jsem hned po přečtení vyhodil do koše. Kdyby se kniha jmenovala "Proč psát blog", řeknu si ok, je to výstižné, někdo potřebuje motivaci. Kniha však slibuje něco, co v žádném případě neplní. O tom, jak prodávat své know-how, se v ní nedovíte nic. Jen obecné motivační kecy. Taky mi vadilo velké množství pravopisných chyb.... celý text