lesumir komentáře u knih
Trochu mi to pomohlo si urovnat pár věci a myšlenek, ale často jsem zuřil u čtení. Ferrazzi je pro mne prototypem vypočítavého člověka, slizkého a vlezlého paka. Fuj.
Naštěstí to přečtete/poslechnete hned, takže to není taková sračka. Ale na druhou stranu, nedalo mi to vůbec nic.
Spousta zajimavých myšlenek, spousta "aha" momentů. Ale taky darda prazdných a hluchých míst, těžké natahování, prázdné pasáže a nuda.
Nechápu tak nízké hodnocení. Knížka je plná příběhů, neopakuje se, jako většina knih, které mají 300 stran a stačilo by jim 30.
Je velmi originální, čtivá a pokud si zapamatujete 10% informaci a faktů, budete i tak mega obohacení o skvělé poznatky, které vám můžou v budoucnu helfnout v byznyse.
Trvalo mi pár let, než jsem Vladaře začal chápat tak, aby se mi dobře četl. Ale je to velmi moudrá kniha.
Super knížka, ale stupidní název. Příběhy o verbování špionů za studené války se mi líbily.
Nejsem tak houževnatý, abych četl bambilion stránek něčeho, co se dá vtěsnat do asi pěti stran. Horší knihu jsem dlouho neměl.
Sinek jako kolovrátek. Šlo by zkrátit do 10 stran.
Hellyeah! Tohle je knížka roku v self-help.
Víťa Prokůpek je takový Chuck Norris českýho vyjednávání, až na to... že je úplně mimo. Vzal myšlenky a citace druhých (rozuměj opravdových kapacit v oboru) a dal to dohromady a přidal husto-kruto-přísný komentáře, aby byl jako hustej. No, není hustej.
Všeználek Procházka, jakožto vykrádač Roberta T. Kiosku... hrozné!
Waau, tak tohle se nepovedlo. Není to napínavé, detektivní, zajímavé. Je to zbytečné. Nejhorší Nesbo.
Karel Nejedlý je jedna z největších osobností v rámci osobního rozvoje nejen v ČR. Jeho metoda je přesně taková, jak se tvrdí, naprosto skvělá. A on sám je velmi zajímavá a vtipný člověk.
Notker je velmi osobitý a autentický autor. Moc zajímavé čtení o ctnostech a smyslu života.
Určitě zajimavé čtení pro všechny, kteří zkouší podnikat na internetu. Spousta dobrých rad a tipů, který se dají aplikovat na český prostředí. Odnesl jsem si z toho dost.
Kniha fakt legendární, takový průvodce do historie reklamy panem marketérem. Doporučuji i pro zkušený markeťáky, je tam spousta zajímavostí.
Knížka dobrá, rychle se čte, zajímavých pár myšlenek se tam určitě najde.