lofasovec lofasovec komentáře u knih

☰ menu

Hana Hana Alena Mornštajnová

Nemám výhrady, opulentě praktické a funkční dílo.

21.01.2020 5 z 5


Chirurg Chirurg Petra Dvořáková

Dravá a ambiciózně stereotragická interpretace existence, která je dobře včleněna do strukturalisticko-neofabularizačního vyznění. Daří se to udržet v rovnováze a pro praktické odlehčené čtení lze více než doporučit.

21.01.2020 5 z 5


Revoluce Revoluce Jakub Trpiš

Zdá se, že tento titul je nedotažený do důsledku toho jakým způsobem je psán a o čem příběh pojednává ve smyslu jeho směřování linky, ideje a beletristicko-realistického syžetu. Líbí se mi struktura v kontextu postav, ale čistě perspektivní hledisko je veleznačně oslabeno performativním výkladem dějinného splynutí jakožto výsledku prestiže, boje a sjednocení. Nelze knihu tudíž chápat jako vyjádření plynulosti doby nýbrž jako performaci příběhu ve vztahu vypravování a zábavně-popkulturního charakteru.

21.01.2020 2 z 5


Listopád Listopád Alena Mornštajnová

Od konstatování "skvostné" kraťme 15 % a dostaneme hodnotovou úroveň této publikace.

17.11.2021 4 z 5


Malý princ Malý princ Antoine de Saint-Exupéry

Pedantně melancholicky destrukturalizované dílo, které se vkrádá do latentních socioskupinových nealternativních vnímání. Podbízivá emoční akcentace je lineárně pasivní, aktualizace projekce pak spíše úpadková. Výsledek je generačně a hodnotově mírně nadprůměrný, což ve výsledku ubírá dokonalému uchopení a vyznění knihy.

22.01.2020 4 z 5


Poslední aristokratka Poslední aristokratka Evžen Boček

Selže-li ve vyprávění koncepce neonostalgického a paranormatického vnímání socioskupiny, nelze hodnotit výše než průměrem. Snaha o originalitu jest ale oceněna třemi hvězdami.

21.01.2020 3 z 5


Nevítaný host Nevítaný host Shari Lapena

Pasivně a aktivisticko-degenerativně laděný text, který strukturalisticky a dynamicko-perspektivně láme syžetickou uchopitelnost nad rámec běžné literární percepce. Lze pochválit agresivní čtenářskou nátlakovost spojenou s karpální otáčivostí, nicméně finalizace jest poněkud hekticky determinovaná. Proto hvězda dolů.

22.01.2020 4 z 5


Strašidelná vagina Strašidelná vagina Carlton Mellick III

Literárně prenatální, textově nulově enumeratické a stylově odpovídající paraexistenciálně demonstrativní degeneraci. Zcela koncepčně disekliktické a pasivně ambivalentní. Textově-významová uchopitelnost prakticky nulová.

22.01.2020 1 z 5


Outsider Outsider Stephen King

Kingovská klasika obohacená o strategicko-neofatální prvky, které nicméně kolidují s předpokládanou percepcí čtenářovou. Lze to externalisticky dopilovat, snad příště lépe.

21.01.2020 3 z 5


Nůž Nůž Jo Nesbø

Podmanivá predikce jednoznačnosti a tajemost mezi definicí, příznivostí a uceleností je zde přítomna na většině rovinách elemetárního schématického strukruralismu a tvoří téměř výjimečné kolosálně despotické dílo. Nicméně nelze se vyhnout určitému opakovacímu vzorci ve spisovatelské anarchistické detoxikaci. Proto hvězda dolů.

21.01.2020 4 z 5


Za pět let Za pět let Rebecca Serle

Vskutku zde je nutné konstatovat, že autorka se vymanila z úvodního neestetického hyperbolárního fatalismu a postupně strukturu příběhu dokázala rozvinout tak, aby vynikly všechny paramyšlenkové a desocializační aspekty. Musím vyzdvihnout elementární produkci literárních socio-ech, naopak negativně vnímám utrastrukrurální vize, které nemají příliš opodstatnění.

12.04.2021 4 z 5


Příběhy z druhého břehu Příběhy z druhého břehu Lubomír Nečas

Stereotypní a nepřiměřeně fabulační pojednání. Nelze vnímat pozitivně ani s ohledem na snahu o neologické a strukturálně orientované autorské směřování. Dílo lze označit za inepta pozitivní. (ob iter: Nadměrné chyby pravopisné, překlepy)

17.11.2021 ztráta času


Čokoláda pro wehrmacht Čokoláda pro wehrmacht Přemysl Krejčík

Bohužel, velké zklamání. Autor se velice snažil dostát elementárních socio-destrukčních příběhových aktiv, ale jeho pokus se rozpadá pod návalem amatérského konstruování fabulačních a personálních pasáží. Syžetové vhledy jsou z hlediska historické infiltrace funkční, ale to nestačí, chybí hlubší a interspektrální definice dramatických serpentin.

12.04.2021 1 z 5


Dívka beze jména Dívka beze jména Lisa Regan

Tady opravdu nelze mít výhrady v kontextu strukrury, parasociálních vztahů a ani introspektrální vizuálně-panické vsuvky, nicméně kniha je nedotažena ve smyslu intuitivního a emancipovaného personálního intervztahového mytologického projevu.

12.04.2021 3 z 5


Padesát odstínů šedi Padesát odstínů šedi E. L. James (p)

Degradace kombinovaná s naivně sexuální frustrací a líbivě-přitažlivou pozitivní rutinností.

21.01.2020 2 z 5


Žila jsem s hlavou v oblacích Žila jsem s hlavou v oblacích Petra Karasová

Velmi prenatální dílo, bez hlubšího autorského řemeslného umu. Strukturálně neuspokojivé, popisy absentují možnost vizuálně-emotivnho zapojení čtenáře do textu, epické složky zcela nedotažené. Publikace pravděpodobně neprošla redaktorskou prací, chybí sebereflektivní přístup autorky, celé dílo lze chápat jako nedospělé, toliko na půli cesty k vydání.

15.03.2022 ztráta času


Vévoda a já Vévoda a já Julia Quinn

Prenatální a bezsektorové příběhové mamoření bez špetky empaticko-destrukčních vniknutí.

12.04.2021 2 z 5


Nevlastní sestra Nevlastní sestra Sandie Jones

Paradoxně kontrastní dílo, velesměle vybraný syžet a tradiční příběh korespondující s plasticko-nominálními postavami. Autorka je ovšem málo precizní v antagonistickém a přeludově diferenciálním osobním kataklyzmatu.

12.04.2021 3 z 5


Chůva Chůva Gilly Macmillan

Dominance ženské interoperability je občas až mírně na škodu, nelze se navíc ubránit snahám o interceptivní záchranu v kontextu plynulé nepasivity. Žánrová standardizace na úkor ambicioznosti nebo nadčasové relevance je bohužel velmi patrná. Proto dílo nedožene jiné lepší kousky v této restriktivně vymezené literární kategorii.

21.01.2020 3 z 5


Osobní asistentka Osobní asistentka Renée Knight

Solidní a žánrově vyvážená neoliterární perspektiva, která je plná dosti neliberalistických a neostrukturální prvků. Vnucuje pomyšlení na syžetické a řemeslné cíle, nicméně ztrácí lineárně-stereostrategickou linku. Nelze proto hodnotit lépe.

21.01.2020 2 z 5