"; všechny žánry Biografie a memoáry Duchovní literatura Ekonomie a obchod Filozofie Literatura česká Literatura naučná Literatura světová Osobní rozvoj a styl Psychologie a pedagogika Romány Sociologie, společnost Učebnice a slovníky Umění
nejnověji zařazené nejvyšší počet hodnocení nejvyšší hodnocení (celkové) nejnižší hodnocení (celkové) A-Z (název knihy) Z-A (název knihy) rok vydání (sestupně) rok vydání (vzestupně) rok vydání originálu (sestupně) rok vydání originálu (vzestupně)
- od písmena -ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ
Alchymista 2005, Paulo Coelho
Ekonomie dobra a zla 2009, Tomáš Sedláček
Utopie 1950, Thomas More
Kacířské eseje o filosofii dějin 1990, Jan Patočka
Mimo dobro a zlo 1996, Friedrich Nietzsche
Public relations 2013, Ladislav Kopecký
Moderní marketingová komunikace 2010, Hana Jahodová
Mezinárodní marketingový management 2010, Claudia Fantapié Altobelli
Reklama 2010, Pavel Horňák
Reklama 2010, Jitka Vysekalová
Skvělé služby: Jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou 2013, Adam Hazdra
Zvětšeniny z Komenského 2007, Zdeněk Kožmín
Základní struktura filosofie moderní doby 2009, Dieter Henrich
Ekonomie – 50 myšlenek, které musíte znát 2013, Edmund Conway
Marketing obchodní firmy 2011, Marcela Zamazalová
Marketingový průzkum 2012, Miroslav Foret
Sticky Marketing - Jak zaujmout, získat a udržet si zákazníky 2011, Grant Leboff
Jak sebejistě mluvit s kýmkoli v každé situaci 2012, Emma Sargent
Univerzální principy designu 2011, William Lidwell